neXt! CoMMunITy

Bine Ati Venit !

Va Rugam Sa :

- Va Inregistrati .
- Sa Respectati Regulamentul .
- Sa Aveti O Activitate Buna .
- Sa Aveti Un Comportament Civilizat .
- Si In Special Sa Stiti Ce Este Acela Un Forum .

Mai Sunt Si Alte Lucruri , Dar Lasam Asta Pe Mai Tarziu .

Cu Respect ,

neXt! CoMMuNITy

    HLTV [ Info : Tot despre el ! ]

    Distribuiţi
    DieSeL
    DieSeL
    Global Moderator
    Global Moderator

    Numarul mesajelor : 477
    Data de inscriere : 12/08/2009

    HLTV [ Info : Tot despre el ! ]

    Mesaj Scris de DieSeL la data de Lun Aug 17, 2009 5:21 pm

    <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td colspan="2">Descriere:
    HLTV este un program care va permite sa faceti o conexiune directa la
    un server Half-Life (asta include si modul CS) si cu care puteti ori sa
    inregistrati demo-uri cu meciul respectiv ori va permite sa emiteti
    live pe Internet acel meci. Demo-urile HLTV va permite sa vizualizati
    un joc care a avut loc si care a fost inregistrat. Dvs. puteti vedea
    din orice punct de vedere in timpul redarii unui demo, ceea ce il face
    extrem de util pentru prinderea celor codati sau pentru invatarea unor
    tactici.


    Conectarea la un HLTV:
    1. Cautarea unui joc HLTV
    Pentru a gasi un joc folosind HLTV, porniti Steam si selectati Servers din meniul Steam. Dupa ce va apare fereastra respectiva daceti clic pe Spectate
    (daca nu aveti Steam, in meniul la CS dati clic pe Find servers >
    Spectate). Acolo o sa va apara o lista imensa de servere si puteti sa
    va alegeti ce fel de servere sa va gaseasca folosind Change filters. Dupa ce lista se actualizeaza, faceti dublu clic pe un server unde va veti conecta si veti intra ca spectator.

    2. Daca aveti deja adresa IP
    Daca
    aveti deja adresa IP a HLTV-ului la care vreti sa va conectati, o
    puteti adauga la Favorites sau puteti sa o accesati manual prin
    tastarea urmatoarei comenzi in consola jocului:
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">connect x.x.x.x:PORT
    </td></tr></table>
      x.x.x.x - este IP-ul
      PORT - este de obicei 27020, dar se poate schimba


    Cum sa emiteti pe Internet:
    In primul rand porniti HLTV.exe
    si va apare o consola. Acesta il gasiti in folderul principal, acolo
    unde aveti instalat serverul/jocul, langa HL.exe si celelalte fisiere.
    Puteti da un nume serverului dvs. prin comanda:
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">name "TkM HLTV"
    </td></tr></table>
      TkM HLTV - puneti orice nume doriti

    Pasul urmator este sa va conectati HLTV-ul la un server de CS. Tastati in consola de la HLTV comanda:
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">connect x.x.x.x:PORT
    </td></tr></table>
      x.x.x.x - este IP-ul
      PORT - este de obicei 27015, dar se poate schimba

    Dupa ce v-ati conectat la server, puteti tasta comanda status si veti primi informatii despre serverul respectiv.

    * Deci retineti, HLTV-urile folosesc de obicei portul 27020 iar serverele de CS folosesc de obicei portul 27015 !

    Unghiul camerei:
    Considerand
    ca sunteti deja conectat la un server de CS folosind HLTV, puteti sa
    priviti jocul din mai multe unghiuri. Apasati tasta 'Jump' (folosita de
    obicei pentru saritura - Space) sau schimbati inapoi prin tasta 'Duck' (folosita de obicei pentru stat jos - Ctrl)

    Inregistrarea jocului care se desfasoara:
    In consola HLTV tastati comanda:
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">record nume-demo
    </td></tr></table>
    Demo-ul il puteti opri folosind comanda
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">stoprecording
    </td></tr></table>
    Fisierele demo sunt salvate in directorul \cstrike. Toate fisierele demo au numele dupa formatul de mai jos (nume, AALLZZ, harta):
      --.dem


    Vizualizarea demo-urilor inregistrate:
    Fisierul demo trebuie sa existe in folderul cstrike\ al JOCULUI. Daca e ok, intrati in joc si tastati in consola:
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">playdemo nume-demo
    </td></tr></table>
    sau
    <table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="1"><tr><td align="left">Cod:</td></tr><tr><td class="code" align="left">viewdemo nume-demo
    </td></tr></table>
      Exemplu: playdemo match1-06050302-de_dust.dem


    Comenzi HLTV:
    Exista
    langa HLTV.exe un fisier de configurare pentru acesta numit hltv.cfg.
    Il puteti edita cu Notepad, Wordpad, etc. si deasemenea puteti adauga
    comenzi care vor fi executate automat la pornirea HLTV-ulului.

    connect IP:Port - conectare HLTV la un joc (port initial 27015)
    disconnect - deconecteaza HLTV-ul de la server, dar nu inchide si aplicatia HLTV.exe. Toti clientii conectati la el raman conectati.
    stop text
    - va deconecteaza de la server, deconecteaza si clientii de pe HLTV si
    opreste inregistrarea demo-ului. Cuvantul text sta pentru un eventual
    mesaj de ramas bun care va fi afisat la deconectare.
    quit - inchide aplicatia HLTV.exe
    retry - reincearca ultima conexiune apelata
    autoretry 0|1 - 0 (nu se reincearca conectarea), 1 (in cazul in care conexiunea este intrerupta, HLTV reapeleaza automat serverul de CS)
    name text - seteaza numele tabelei de scor HLTV
    hostname text - seteaza numele HLTV-ului
    serverpassword text - seteaza parola jocului
    adminpassword text - seteaza parola pentru RCON si comentator
    proxypassword text - seteaza parola pentru alte HLTV-uri
    spectatorpassword text - seteaza parola pentru spectator
    clients - afiseaza numele persoanelor conectate la HLTV
    proxies - afiseaza alte HLTV-uri conectate
    players - afiseaza numele persoanelor care joaca in momentul de fata
    kick ID - da afara un spectator de pe HLTV
    bann IP - restrictioneaza o adresa IP
    clearbanns - indeparteaza toate IP-urile restrictionate
    say text - trimite un mesaj in joc prin care puteti conversa cu jucatorii
    msg text [ ] - trimite un mesaj mare (HUD) la toti spectatorii
    localmsg text [ ] - asemanator ca msg, doar ca este vizibil doar la clientii de pe HLTV
    servercmd sir - trimite mai departe comanda in consola jocului
    clientcmd grup string - trimite mai departe comanda la toti clientii din grupul specificat (grupuri: 1=spectatori, 2=HLTV-uri, 3=toti)
    loopcmd id n string
    - loopcmd va executa 'string' la fiecare 'n' secunde. 'id' este un
    numar intre 1 si 64 pentru a identifica acest loopcmd. "loopcmd id
    nimic" va dezactiva o comanda loop din nou. 'loopcmd' fara nici un
    parametru va lista orice comanda din lista
    signoncommands string
    - comenzi in consola care vor fi executate de spectatorii locali dupa
    ce conexiunea s-a stabilit. Comenzile pot fi separate prin semicoloane.

    maxclients n - seteaza limita numarului de spectatori pentru HLTV (initial 128)
    delay n
    - incetineste desfasurarea jocului pentru n secunde. Valoarea initiala
    este 30 de secunde pentru evitarea codurilor. Daca intarzierea este
    setata la o valoare sub 10 secunde (ex. 0), functia director autor va
    fi dezactiva.
    rate n - contorizeaza viteza jocului de trimitere a datelor catre HLTV
    updaterate n - actualizarile jocului pe secunda trimise de la server la HTLV
    maxrate n - seteaza viteza maxima de trimitere a datelor pentru spectatori
    maxloss f
    - seteaza viteza acceptabila de pierdere a datelor, valoarea initiala
    este 0.05 (5%). Daca pierderea este mai mare, noii spectatori care
    incearca sa se conecteze vor fi respinsi.
    maxqueries n - maximul starii intrebarilor pe secunda cerute de rasfoitoarele serverului [aici nu sunt sigur ce vrea sa zica]
    dispatchmode 0|1|2
    - 1 (va redirectiona jucatorii care se conecteaza la alte HLTV-uri
    pentru a balansa lucrul intre ele), 2 (orice spectator va fi
    redirectionat), 0 (redirectionarea este oprita)
    publicgame 0|1 - 1 (adresa IP a serverului va fi vizibila la spectatori si intrarea in joc va fi permisa)
    offlinetext string - cei care se conecteaza la HLTV vor primi un mesaj de respingere daca acesta nu emite inca
    chatmode <0|1|2>
    - 0 (spectatorii nu pot vorbi), 1 (doar spectatorii conectati la
    acelasi HLTV pot vorbi intre ei), 2 (toti spectatorii pot vorbi intre
    ei)
    bannerfile fisier - seteaza un fisier TGA (RGBA) care va fi afisat ca logo la spectatori
    ping IP:Port - da ping la un server HLTV pe portul specificat (port initial 27015)
    nomaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile nu se vor inregistra ca servere WON
    forcemaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile se vor inregistra la serverele WON
    heartbeat - trimite manual un packet de date la serverele WON
    region n - stabileste regiunea in care se afla HLTV-ul
    rcon string - trimite o comanda la alte servere
    rconaddress IP:Port - stabileste adresa unde va fi trimisa comanda de la rcon string
    rconpassword string - seteaza parola pentru HLTV-ul controlat
    cheeringthreshold f - aici nu am inteles ce vrea sa spuna ...(initial 0.25)
    blockvoice 0|1 - daca este activat, orice voce va fi blocata
    cmdlist - afiseaza toate comenzile disponibile (adica acestea care sunt explicate aici )
    logfile 0|1 - opreste|porneste logarea intr-un fisier cu extensia .log
    status - afiseaza informatii despre starea HLTV-ului
    modules - afiseaza toate versiunile si modulele HLTV-ului
    exec nume-fisier - executa un fisier de configurare (extensia .cfg)
    echo string - afiseaza un text in consola de la HLTV
    developer 0|1 - afiseaza mesaje suplimentare in modul 'developer'
    record nume-fisier - inregistreaza toate jocurile in fisiere demo dupa sintaxa:
    "numefisier--.dem"
    stoprecording - opreste inregistrarea unui demo
    playdemo nume-fisier - porneste difuzarea unui fisier demo catre cei conectati la HLTV

    * n = este un numar
    * string = este un sir de caractere</td></tr></table>
    <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td valign="middle"> </td></tr></table>

      Acum este: Joi Ian 24, 2019 6:32 am