neXt! CoMMunITy

Bine Ati Venit !

Va Rugam Sa :

- Va Inregistrati .
- Sa Respectati Regulamentul .
- Sa Aveti O Activitate Buna .
- Sa Aveti Un Comportament Civilizat .
- Si In Special Sa Stiti Ce Este Acela Un Forum .

Mai Sunt Si Alte Lucruri , Dar Lasam Asta Pe Mai Tarziu .

Cu Respect ,

neXt! CoMMuNITy

    Tutorial tactica in special pentru clanuri

    Distribuiţi
    DieSeL
    DieSeL
    Global Moderator
    Global Moderator

    Numarul mesajelor : 477
    Data de inscriere : 12/08/2009

    Tutorial tactica in special pentru clanuri

    Mesaj Scris de DieSeL la data de Sam Aug 29, 2009 5:20 am

    Acest tutorial are scopul de a arata cateva
    tactici pentru gestionarea banilor($) in timpul unei partide de
    Counter-Strike intre clanuri. Va va arata cum sa mentineti un avantaj
    economic constant in meciurile intre clanuri. Acest ghid insa nu va va
    face castigatori, aceasta depinde de skill-ul si priceperea clanului
    din care faci parte. Daca clanul tau se hotaraste sa urmareasca acest
    tutorial trebuie sa aveti in minte ca trebuie sa "sacrificati" unele
    runde pentru a salva bani(save rounds) si a marii, in final capacitatea
    de cumparare de armament.

    Deoarece acesta este un ghid de baza
    tinde sa excluda folosinta AWP-ului pentru ca acesta prezinta un risc
    major...un singur foc ratat si AWP-istul e mort. Apoi trebuie sa
    treceti printr-ul save round(runda pentru a economisi bani). AWP-ul
    poate fi folosit cu tacticiile prezentate, insa pretul lui nu e luat in
    considerare in acest tutorial.

    Runda de pistoale(pistol round)

    Fiecarui
    jucator ii este atribuita suma de 800$. Cel care face cele mai multe
    fraguri o sa aibacei mai multi dolari... Modul de abordare din acest
    tutorial e menit sa acorde echipei(clanului) tau cea mai mare putere de
    foc astfel minimizand rundele de economisire(save rounds).

    O sa
    incepem cu bazele: Ca terorist, un jucator e inclinat sa cumpere armura
    si sa faca inceapa runda cu Glock-ul. PONT: NU CUMPARA GLOANTE PENTRU
    GLOCK-UL TAU. Ai 40 de gloante in rezerva si 20 pe teava...in total 60.

    Nu
    ar trebuii sa folosesti burst-fire, consider ca burst-fire e risipa de
    gloante, nu are acuratete. Dar daca esti priceput cu burst-fire e OK sa
    il folosesti. Faptul ca nu ti-ai cumparat gloante acum pare maruntis,
    insa cateva runde mai tarziu ai putea avea nevoie de acesti bani
    econimisiti pentru gloante la AK 47...

    Unul din cele mai
    importante lucruri pentru terro in prima runda(si in toate) e sa
    planteze bomba. Daca reusiti sa plantati bomba, chiar daca terro pierde
    fiecare jucator primeste 800$.

    Pentru CT e importanta tactica
    folosita de clan pentru a juca runda. Ar trebuii sa impartiti
    resursele. Cumparati 2 kit-uri de dezamorsare(unul merge B, unul merge
    A), si ceilalti cumpara armura. Inca odata, succesul depinde de echipa,
    de cat de bine se descurca in runda de pistoale. Trebuie sa te intrebi:
    "Cealalta echipa are acuratele mai buna? Crezi ca echipa ta va avea
    nevoie de armura pentru protectie impotriva Glock-ului si a
    grenadelor?"...

    Principalul lucru care trebuie tinut minte e
    comunicarea permanenta. runda de pistoale e printre cele mai
    importante. Prin trimiterea unui kit de dezamorsare la A si unul la B
    te asiguri ca echipa poate dezamorsa daca defensiva e invinsa si bomba
    e plantata.

    Gun round timpuriu

    Sa presupunem ca echipa ta
    a castigat runda de pistoale. Coechipierul care are cei mai putini bani
    nu ar trebuii sa cumpere nimic(inafara de armura si
    casca-armour/helmet). Liderul clanului ar trebuii sa ia aceasta
    decizie. Daca esti terro cumpara un Galil si armura/casca. Daca esti CT
    ar trebuii sa cumperi un MP5 si armura/casca.

    Daca esti terro nu
    cumpara MP5, Galil-ul e mai avantajos deoarece cantareste mai putin ca
    MP5-ul, are si el capacitatea de a penetra zidurile. Cumpararea unui
    MP5 e o solutie temporara deoarece majoritatea jucatorilor o sa il
    arunce cateva runde mai tarziu in favoarea unei arme mai performante.

    Asa
    cum am spus, jucatorul cu cei mai putini bani ar trebuii sa faca un
    save-round. Cealalta echipa ar trebuii sa faca save-round deoarece a
    pierdut runda de pistoale, asa ca nu ar trebuii sa fie greu pentru
    coechipierul tau sa reziste.

    Daca echipa ta terro pierde,
    trebuie sa amestecam putin lucrurile. Ca standard, terro poate efectua
    una sau doua runde de economisire(save round). Cu opotiunea de
    cumparare a Galil-ului, echipa ta va putea cumpara Galil si
    armura/casca in runda a treia, si ar putea sa castige. nu toate
    echipele(clanurile) opteaza pentru strategia de o runda de
    economisire(save round). Majoritatea vor efectua 2 runde de
    economisire(save round) si vor cumpara AK 47 si armura/casca + gloante
    in runda a patra.

    Din cauza preturilor armelor in partea CT si a
    inclinatiei de a folosi AWP-ul si MPA1, acestia vor efectua intotdeauna
    2 runde de econimisire dupa pierderea rundei de pistoale. Aceasta este
    recomandata pentru CT. Pentru terro e recumandata o singura runda de
    econimisire, dar sa fie siguri ca nu subestimeaza oponentul(CT).

    Rundele cu arme(gun rounds)

    Asa
    ca au trecut primele 3 runde si echipa adversa cumpara la greu-ce faci
    acum ? Liderul ar trebuii sa zica: cumparati ce vreti, asta daca echipa
    nu are un obiectiv bine stabilit pentru runda a 4-a. Ca o regula de
    baza, ar trebuii ca de fiecare data cand in echipa se inregistreaza
    morti sa se raporteze situatia economica a fiecarui membru in inceputul
    rundei urmatoare. Nu este indicat sa raportezi cati bani ai daca esti
    mort, pentru ca situatia ta economica poate fi influentata de
    actiuniile coechipierilor(dezamorsare, explozie, etc...). Prin acest
    raport team-liderul trebuie sa intocmeasca planul de atat pentru
    urmatoarea runda.

    Evident, unele rute si atacuri sunt realizate
    mai bine cu anumite arme. Daca ai castigat runda precedenta, dar un
    coechipier are mai putin de 3600$ ca terro, e bine ca el sa cumpere un
    Desert Eagle si armura/casca. Ratiunea in spatele acestei actiuni e ca
    ceilati 4 coechipieri, inarmati FULL si cu armura/casca vor putea ucide
    cativa inamici si cel cu Deagle, armura/casca va putea sa ridice armele
    lasate in urma de inamici.


    Pentru CT, jucatorii ar trebuii
    sa mearga cu tactiga Deagle/armura/casca daca un jucator are sub 4400$.
    ratiunea in spatele acestor numere e simpla: fara armura cumpararea
    unei arme adevarate ar putea fi ineficienta... Insa de obicei,
    jucatorul care are cei mai multi bani va cumpara arma pentru cel mai
    sarac.Totul depinde de cantitatea de bani disponibila si de cum se
    descurca jucatorul sarac cu un Desert Eagle. Alegerea e a
    team-leader-ului.

    Inevitabilul se intampla si clanul tau pierde
    o runda. Efectueaza operatiunea standard, dar sa adaugi pe langa
    restrictiile de cumparare si faptul ca daca un jucator are mai putin de
    3600$ ar trebuii sa cumpere Desert Eagle si armura, daca este posibil,
    sau cel mai bogat ar trebuii sa cumpere pentru cel mai sarac. In
    eventualitatea in care echipa ta pierde mai multe runde consecutiv si
    toti coechipierii sunt in lipsa de $ aminteste-ti de jucatorul care a
    jucat cu Desert Eagle si armura, si a reusit sa faca si ceva fraguri.
    Sau de cel cu multe morti dar si fraguri multe. Solutia evidenta e ca
    acesta sa cumpere arme pentru coechipieri...

    Chiar daca nu ati
    castigat ultimele 3 runde consecutive, acel jucator cu Deagle si armura
    ar trebuii sa poata sa cumpere cate o arma pentru fiecare coechipier.
    Daca castigati runda, fiecare coechipier ar putea sa cumpere in runda
    urmatoare armura si/sau grenada, flashband sau smoke.

    Restul,
    asa cum se spune, e pe spinarea ta. Rundele aceastea de economisire ar
    trebuii evitate daca se poate. Insa trebuie sa te gandesti ca e o
    risipa de runde sa faci rush cu Glock-uri sau USP-uri, asa cum echipa
    ta va ramane daca nu folositi rundele de economisire. Aceasta tactica
    reuseste in unele ocazii insa de cele mai multe ori nu. Planificarea
    economica e cheia succesului in razboiul dintre CT si Terro.

    Daca
    esti singurul in viata si ai bomba la terro, cel mai bun lucru pe care
    poti sa il faci e sa plantezi. O sa primesti 800$ pentru asta chiar si
    daca esti omorat si bomba este dezamorsata. Daca esti CT atunci
    desigur...singura ta optiune e sa aperi bomb-site-ul si sa incerci sa
    dezamorsezi daca bomba este plantata. Sau sa incerci sa ridici o arma
    mai buna pentru pentru runda viitoare.

    Bineinteles, echipa ta ar
    putea juca dupa ureche insa daca folosesti aceste sfaturi sunt sanse
    mult mai mari ca rundele pe care in mod normal le-ai fi pierdut sa le
    castigi...cam atat...


    _________________

      Acum este: Joi Ian 24, 2019 6:57 am