neXt! CoMMunITy

Bine Ati Venit !

Va Rugam Sa :

- Va Inregistrati .
- Sa Respectati Regulamentul .
- Sa Aveti O Activitate Buna .
- Sa Aveti Un Comportament Civilizat .
- Si In Special Sa Stiti Ce Este Acela Un Forum .

Mai Sunt Si Alte Lucruri , Dar Lasam Asta Pe Mai Tarziu .

Cu Respect ,

neXt! CoMMuNITy

    Ce inseamna choke,loss,latency,ping

    Distribuiţi
    DieSeL
    DieSeL
    Global Moderator
    Global Moderator

    Numarul mesajelor : 477
    Data de inscriere : 12/08/2009

    Ce inseamna choke,loss,latency,ping

    Mesaj Scris de DieSeL la data de Sam Aug 29, 2009 5:24 am

    In acest tutorial o sa va explic la ce se rezuma acesti termeni des
    folositi in lumea CS-ului,in special pentru cei care nu au experienta
    destula.

    CHOKE

    Apare atunci cand:
    - calculatorul tau
    trimite prea multe pachete la server pe secunda. De exemplu daca voi
    incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul accepta doar 40,
    chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati, de aceea
    majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot satisface
    aceasta cerinta.

    - serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.

    -
    la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca
    informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa
    video slaba sau lag pe conexiunea de internet.

    - de asemenea,
    configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu
    o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab
    configurate poate cauza o grama de probleme.

    FPS

    Afiseaza
    cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA
    pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul
    uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.

    Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.

    LOSS

    Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
    Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.

    LATENCY

    Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.

    PING

    Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
    Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.


    _________________

      Acum este: Joi Ian 24, 2019 6:30 am