neXt! CoMMunITy

Bine Ati Venit !

Va Rugam Sa :

- Va Inregistrati .
- Sa Respectati Regulamentul .
- Sa Aveti O Activitate Buna .
- Sa Aveti Un Comportament Civilizat .
- Si In Special Sa Stiti Ce Este Acela Un Forum .

Mai Sunt Si Alte Lucruri , Dar Lasam Asta Pe Mai Tarziu .

Cu Respect ,

neXt! CoMMuNITy

    Cum faci sai say restart?

    Distribuiţi
    R1skaNNN
    R1skaNNN
    Membru neXt!
    Membru neXt!

    Numarul mesajelor : 34
    Data de inscriere : 15/06/2009

    Cum faci sai say restart?

    Mesaj Scris de R1skaNNN la data de Mar Iun 16, 2009 5:55 pm

    Începem ...

    Code:
    #include

    #define PLUGIN "New Plug-In"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "author"


    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    }



    Adăugăm în plugin init : Code:
    register_clcmd("/comanda" ,"publicul")

    la public scriem ce vrem noi..
    ex : Code:
    register_clcmd("/restart" ,"restart")

    şi avem :

    Code:
    #include

    #define PLUGIN "New Plug-In"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "author"


    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("/restart" ,"restart")
    }


    Dar exista şi say_team ...

    Code:
    #include

    #define PLUGIN "New Plug-In"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "author"


    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("/restart" ,"restart");
    register_clcmd("say_team /restart" ,"restart");
    //dar şi
    register_clcmd("say /restart" ,"restart");
    }


    Acuma facem public-ul :

    Code:
    #include

    #define PLUGIN "New Plug-In"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "author"


    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("/restart" ,"restart");
    register_clcmd("say_team /restart" ,"restart");
    //dar şi
    register_clcmd("say /restart" ,"restart");
    }

    public restart() // sau ce aveam noi în public
    {
    if(!is_user_admin(id)) // verificăm daca cel care scrie /restart e admin
    {
    return PLUGIN_HANDLED; // spunem să nu se întâmple nimic !
    }


    Sau dacă vrem să nu se întâmple nimic dacă acel jucător scrie /restart folosim [codereturn PLUGIN_HANDLED[/code]

    Code:
    #include

    #define PLUGIN "New Plug-In"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "author"


    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("/restart" ,"restart");
    register_clcmd("say_team /restart" ,"restart");
    //dar şi
    register_clcmd("say /restart" ,"restart");
    }

    public restart() // sau ce aveam noi în public
    {
    if(!is_user_admin(id)) // verificăm daca cel care scrie /restart e admin
    {
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(is_user_admin(id)) // spunem sa execute comanda doar la admini
    {
    server_cmd("sv_restart 1"); // spunem serverărului să dea restart
    }
    }

      Acum este: Joi Ian 24, 2019 5:47 am